Чохли та сумки для всіх напрямків. Пошиття чохлів на замовлення. Чохли для колонок.   Розробка чохлів у вашому фірмовому стилі з нанесенням логотипу.   Наш асортимент складає біля 500 одиниць різноманітної продукції. Звертайтесь.

Протягом 6 місяців у вас є можливість звернутися до нас у разі поломки чохла. Існують гарантійні випадки поломки та не гарантійні. У гарантійні випадки входить все, що стосується пошиття. Наприклад, розійшлися шви чохла. І не гарантійні випадки це поломки через неправильну експлуатацію.

При гарантійних випадках протягом 6 місяців ремонт безкоштовний. При не гарантійних випадках ремонт платний, вартість залежить від складності ремонту та часу, що витрачається. Звертайтесь до менеджера за прорахунком вартості.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути або обміняти товари, придбані в компанії COVER, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
Споживач (термін вживається у такому значенні согл. ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів») - фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати або замовити продукцію для особистих потреб, не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться:
Якщо він не використовувався;
Якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики;
З розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Компанія COVER залишає за собою право розпорядитися обміном/поверненням товару з індивідуального пошиття, виходячи із ситуації.


 

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
1.1 ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується передати у власність покупця замовлений покупцем товар, а ПОКУПЕЦЬ зобов'язується оплачувати товар на умовах цього Договору.

ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
2.1 ПОКУПЕЦЬ здійснює передоплату у розмірі 300грн, або повну оплату, до початку робіт обумовлену з ПРОДАВЦЕМ.
2.2 Остаточний розрахунок ПОКУПЦЯ здійснює після виконання робіт при доставці товару.

ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБОТ
3.1 Терміном початку робіт вважається дата отримання ПРОДАВЦЕМ передоплати від ПОКУПЦЯ.
3.2 ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується виконувати узгоджений сторонами обсяг робіт згідно зі Специфікацією до цього Договору з моменту передоплати протягом 10 робочих днів.

ЯКІСТЬ ТОВАРУ
4.1 Якість товару, що поставляється ПРОДАВЦЕМ, повинна відповідати обумовленим матеріалам.

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
5.1 ПОКУПЕЦЬ має право:
- оформити замовлення в інтернет-магазині;
- вимагати від ПРОДАВЦЯ виконання умов цього Договору.
- Вимагати повернення суми передоплати від ПРОДАВЦЯ.
5.2 ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний: своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього Договору.
5.3 ПРОДАВЕЦЬ має право: не надавати товар і не повертається передплата за порушення строків фінансування робіт.

ДОСТАВКА ТА ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ
6.1 Доставку товару оплачує ПОКУПЕЦЬ до місця призначення, зазначеним заздалегідь до відправлення.
6.2 За невідповідності матеріалів товару, ми беремо на себе всі витрати на переробку. Повернення чохла на переробку здійснюється протягом 14 днів після отримання товару за наш рахунок. Після закінчення терміну виправлення та відправлення за рахунок клієнта.
6.3 Повернення чохла може здійснюватися протягом 14 днів після отримання товару за невідповідності товару з обумовленими умовами.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
7.1 Термін гарантії на товар, що постачається ПРОДАВЦЕМ, становить 12 місяців з моменту виконання робіт, за дотримання ПОКУПАТЕЛЕМ правил експлуатації, та надання товарного чека/накладної.
7.2 Ця гарантія не поширюється на механічні пошкодження, що відбулися з вини ПОКУПЦЯ.

ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК
8.1 Усі розбіжності, що виникли внаслідок дії цього Договору, повинні вирішуватися шляхом переговорів.
8.2 Якщо Сторони не можуть дійти згоди протягом 14 днів, то ця суперечка може бути врегульована в суді.

ФОРС МАЖОР
9.1 Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили: зміною чинного законодавства, стихійними лихами, нещасними випадками тощо, які виникли передоплати та початку робіт, передбачити або запобігти розумним заходам.

Угода із цим договором підтверджується передоплатою за товар.

 

Головна JBL PartyBox Знижки ЩЕ
ЩЕ